
Освітньо-виховний процес
Наша пропозиція:
- Виховання здорової дитини у ракурсі здоров'язберігаючої, здоров'явідновлюючої, здоров'язміцнюючої діяльності.
- Формування творчої, всебічно розвиненої креативної особистості.
- Включення дітей у спільну діяльність з дорослими та однолітками, соціальна адаптація дітей.
- Становлення дитини як суб'єкта життєдіяльності.
- Формування основних базових якостей особистості.
- Формування життєвокомпететної особистості.
Наш стиль роботи:
- Створення розвиваючого оздоровчого життєвого простору та психолого-педагогічних умов для оптимального розвитку та виховання дітей.
- Використання здоров'язберігаючих, здоров'явідновлюючих, здоров'язміцнюючих технологій.
- Використання інноваційних методик та технологій, спрямованих на всебічних розвиток дитини.
- Моніторингове дослідження, обстеження дітей з урахуванням вікових та особистісних якостей і стану здоров'я дітей з метою надання їм необхідної допомоги з різних проблемних питань.
- Збереження інтимізації життя дитини.
- Формування ранньої профорієнтації дошкільників.
- Виявлення унікальності і неповторності кожної дитини як особистості.
- Урахування потреб і запитів батьків.
Базові принципи закладу дошкільної освіти:
- Особистісно-орієнтований підхід у роботі з дітьми, з опорою на дані медико-психолого-педагогічної та соціальної діагностикою.
- Єдність розвитку, виховання, навчання та оздоровлення дітей.
- Принцип творчого розвитку дитини. Створення умов для реалізації нахилів, здібностей, обдарувань, всебічного розвитку особистості.
- Відкритість, інтегрованість, використання виховних можливостей соціуму.
- Наступність у розвитку, навчанні та вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
- Принцип професійної взаємодії (спільна робота з педагогами, інструктором з фізкультури, практичним психологом, вчителем-логопедом).
- Єдність виховних впливів закладу дошкільної освіти, сім'ї та громади.